מוצרי עץ הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. אם פעם הסתפקנו בריהוט עץ איכותי ובפריטי נוי מחומרים כמו קרמיקה, חרסינה ופלסטיק, היום העץ הוא פריט עיצובי משלים לכל דבר.
בלוקים מעץ הם פתרון עיצובי משגע לכל בית – בייחוד כשמשלבים בהם אמירה אישית משלכם.

איך עושים זאת? הנה כמה טיפים מאיתנו.

צרו סדרות של בלוקים מעוצבים

בלוק עץ אחד ועליו הדפס או צבע כלשהו אולי יכניס קצת צבע לחלל החדר, אבל לא יעשה רושם מיוחד, הוא יהיה אחד מבין פריטים רבים שמוצבים בחלל.
אנחנו ממליצים ליצור סדרות של בלוקים מעץ שמתחברים יחד ונותנים רושם שמאחורי הפריט יש מחשבה. צרו סדרה של בלוקים שעליהם מודפסות תמונות אישיות ותצרו עיצוב שיש רק לכם.

תבחרו תמונות מיוחדות ואישיות

לכל אחד מאיתנו יש על הטלפון הנייד אינספור תמונות מיוחדות מהרגעים הכי חשובים וגם מאלו שפחות. את הרגעים האלו אפשר לתעד על גבי בלוקים מעץ וליצור פריט ייחודי משלכם. השקיעו מחשבה בבחירת התמונות הנכונות – וכך תוכלו להחליף את מסגרות התמונה המשעממות בבלוק עץ מעוצב.

בחרתם בתמונה צבעונית? שמרו על בלוק בעיצוב נקי

אם בחרתם לעצב בלוקים מעץ עם תמונה צבעונית מודפסת על גביהם, שימרו על העיצוב הכי נקי שאפשר. כדאי לוותר על צביעת העץ ולשמור עליו טבעי ונקי, כך התמונה מקבלת את הבמה שלה והפריט לא הופך עמוס וכבד מדי.

השקיעו מחשבה ותבחרו במקום נכון להציג את הבלוקים

אחרי שהדפסתם תמונות על בלוקים מעץ והפכתם אותם לאישיים וייחודיים לכם, הגיע הזמן לבחור איפה להציב את הבלוקים.
אנחנו ממליצים לחשוב על הבלוקים כמו על תמונות משפחתיות במסגרת. עדיף לא להסתיר אותם בתוך ארונות סגורים או מאחורי ויטרינה אלא לבחור במדף קטן, בהצבה על הקומודה בכניסה לבית או בכל מקום אחר שבו תוכלו להשוויץ בהם.

בלוקים מעץ – גם כמתנה מעוצבת לבית

הרבה מאד פעמים אנחנו נתקלים בלקוחות שמחפשים מתנות מעוצבות לבית לקרובי משפחה, לחברים, לגננת ואפילו לילדים מהגן ולא רוצים להסתפק בפריטים השגרתיים. בלוקים מעץ עם תמונות שנבחרות בקפידה יכולים לשמש מזכרת מעוצבת שכיף להניח על מדף בכל בית ולחזור שוב ושוב לרגעים המיוחדים. המתנה הכי אישית ומעוצבת שיש.

תפריט נגישות