בין אם אתם מחפשים חולצה מיוחדת להעניק לחתן האהוב שיחביא אותה מתחת לחליפה או להעניק לאורחים שלכם מתנה מושקעת להתגנדר איתה במסיבה שאחרי, חולצות לחתונה יכולות להיות מזכרת מעולה מהרגע המיוחד שלכם.

אנחנו בגימיקס מלווים הרבה מאד זוגות לחופה, לפעמים בלי שהם אפילו יודעים. אנחנו מדפיסים עבורם חולצות בהפתעה או הופכים את המתנה לאורחים למיוחדת במיוחד כשאנחנו מלווים אותם בבחירת המסר המדויק.

אם גם אתם מחפשים מתנה לחבר שמתחתן או רוצים להדפיס בעצמכם חולצות לחתונה כמזכרת לאורחים, קבלו מאיתנו כמה טיפים להדפסה מיוחדת במינה:

תחשבו מחוץ לחולצה

או לקופסה, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים. החולצה יכולה לכלול מסר מצחיק שלא ראו באף חתונה אחרת, משהו שרק החברים הטובים ובני המשפחה יבינו או רק חתן וכלת השמחה. אנחנו תמיד שמחים להדפיס עבור זוגות או עבור החברים שלהם חולצות שרואים שיש מאחוריהן סיפור, ממש מסר אישי שמתואר בכמה מילים מצחיקות במיוחד.

בוחרים תמונה? אל תבחרו בתמונה הכי רשמית שיש

להפך, נסו לבחור בתמונה מצחיקה, מרגשת, מיוחדת או בעלת ערך סנטימנטלי. תמונות שגרתיות ורשמיות משבת החתן או מהחינה יכולות להתאים לתמונה הממוסגרת שתתנו אחר כך להורים שלכם כמזכרת מהחתונה, אבל כשמדובר בחולצות טי כיפיות שמלוות את האירוע עדיף לבחור בתמונה שיש מאחוריה סיפור קצת אחר. הרבה פחות רשמי.

שורה משיר תמיד משאירה רושם מרגש

אם אתם מדפיסים חולצות לחתונה שיהיו מזכרת מהאירוע שלכם, תוכלו לשלב בהן שורה משיר ששניכם אוהבים. זה יכול להיות שיר החופה שבחרתם, שיר אהבה עם מסר לאחרים או כל שיר אחר שירגש וישאיר רושם טוב. את השורה אפשר לשלב לצד תמונה, או כל דבר אחר שתרצו להכניס לחולצה שלכם.

עושים מיתוג לאירוע? אפשר גם למתג את החולצה

המילה מיתוג מופיעה בכל כך הרבה תחומים היום. גם בעולם האירועים והחתונות אנחנו רואים מיתוג והרבה זוגות יוצרים ממש לוגו שילווה אותם במהלך האירוע. את המיתוג הזה אפשר להעביר גם אל החולצות המודפסות שתעניקו לאורחים שלכם.

חולצות לחתונה יכולות להיות מזכרת מעולה ומתנה שהאורחים שלכם ישמחו לקחת הביתה. אם אתם דווקא אלו שמצ'פרים את החתן והכלה במתנה אישית, תוכלו לחשוב לגמרי מחוץ לקופסה וליצור עבורם מזכרת מצחיקה ומרגשת מהרגע הגדול ולהפתיע בענק.

אנחנו בגימיקס מלווים אתכם בבחירת העיצוב המתאים לחולצות לחתונה ונמצאים שם כדי לעזור לכם לדייק את כל הפרטים הקטנים, בדרך לאירוע מרגש במיוחד.

תפריט נגישות