יש רגעים שבהם מתחשק לפנק. הרגע הזה שהחברה הכי טובה יולדת את בנה הראשון, הרגע הזה שבו מצטרפת עוד נכדה מתוקה למשפחה או הטלפון הזה שמבשר שהעובדת הכי מצטיינת בחברה יוצאת לחופשת לידה – אלו הרגעים שבהם כדאי לחשוב על מתנה מושלמת.

עם מגוון גדול כל כך של מתנות ליולדת לא פשוט לבחור בפריטים הנכונים, אלו שמפנקים, מרגשים ונותנים ערך לרגע המיוחד הזה. אנחנו כאן עם חמישה רעיונות מעולים למתנות שכיף לתת ליולדת אהובה.

מארזי לידה עם טוויסט אישי:

יש אינספור אפשרויות להעניק מארזי לידה, עמוסים בפריטים לתינוק וגם ליולדת. לטעמנו דווקא מארזי לידה שיש בהם פריטים עם הדפסה אישית, שאפשר להדפיס עליהם ברכה מרגשת, את תאריך הלידה או לצרף תמונה של התינוק החדש או ההריונית לשעבר הם מתנה מיוחדת ואישית.

תעודות לידה מודפסות:

כל מה שתצטרכו הוא תמונה של הרך הנולד, קצת יצירתיות ולבחור את הצבעים הנכונים והרי לכם תעודות לידה מושקעות בהדפסה מיוחדת שאפשר לתלות על הקיר בחדר הילדים ולהיזכר בתאריך המכונן הזה.

קוביות עץ לקישוט חדר התינוק:

תמונה של אמא ואבא בהריון, תמונה של האחים המאושרים ואולי אפילו תמונה של התוספת החדשה למשפחה – קוביות עץ עם תמונות מודפסות הם מזכרת מעולה מהתקופה הזו שבה מסתגלים לעוד תינוק במשפחה.

מתנות להולדת הבן – להורים ולא לתינוק

אם אתם מחפשים מתנה ליולדת ורוצים לפנק אותה, תחשבו על פריטים שימושיים שיעשו לה שמח. מסט מצעים רך ונעים שבו היא יכולה להתכרבל בשעות המעטות של שינה בלילה ועד לחלוק רחצה מפנק שישמש אותה למקלחת חמה בסוף היום.

קולאז תמונות אישי מתקופת ההריון

כמה סלפי הריון צילמה היולדת המאושרת בתקופת ההריון? וכמה תמונות כאלו שלחה אליכם? זה הזמן לעשות בהן שימוש ולהפוך אותן לקולאז' יפיפה בעיצוב מיוחד שאפשר לתלות על הקיר ויזכיר בכל פעם מחדש את התקופה היפה הזו וגם את התוצאה הסופית – כשבסוף הקולאז' תוסיפו כמובן תמונה טרייה טרייה של התינוק או התינוקת החדשים. אין מתנה מרגשת מזו לתלות על הקיר, ולהיזכר.

תפריט נגישות