יש פריטים שאנחנו לוקחים כמעט כמובן מאליו. כך גם מצעים וכריות. הרי אנחנו צריכים אותם כדי להתכרבל בחורף, להצטנן בקיץ ולישון טוב בלילה. אנחנו משקיעים זמן בבחירת מצעים רכים, נעימים, מבדים נושמים, שמאפשרים לנו לעשות בדיוק את זה, אבל לא תמיד חושבים על העיצוב.

כשמדובר בבחירת מצעים וכריות כמתנה אישית, פתאום העיצוב מקבל חשיבות אחרת. אז איך אנחנו מסייעים ללקוחות שלנו לבחור בסט הנכון ולהפוך אותו למתנה שימושית?

זה הזמן לגלות את כל הסודות.

קודם כל לבחור באיכות:

עוד לפני שאנחנו מדברים על המסר האישי או התמונה המתאימה, צריך לזכור שמדובר בפריט שימושי מאד, שאנחנו מצפים שמי שמקבל את המתנה יוכל להשתמש בו באופן קבוע בבית. לכן, חשוב להשקיע במצעים וכריות איכותיים ככל האפשר.

כמו שכבר אמרנו, חשוב שהבד יהיה איכותי, נעים למגע, שיהיה עמיד לאורך זמן ויעבור בשלום את הכביסות. המצעים והכריות שאנחנו מציעים כמתנות תמיד איכותיים ומגיעים מיצרנים מקצועיים ומוכרים.

לחשוב על המטרה הסופית:

אחרי שבחרתם מצעים וכריות מתאימים ואיכותיים, הגיע הזמן לחשוב על המטרה הסופית. האם המצעים אמורים להיות חלק מרגע רומנטי ומיוחד כמו הצעת נישואין? או אולי מתנה למישהו שעומד להתגייס? והאם בכלל מדובר במתנה לסבתא מהנכדים?

העיצוב הסופי אותו אנחנו מתאימים באופן אישי למאורע צריך להיות תואם למטרה הזו. עיצוב שמתאים להצעת נישואין חגיגית למשל יכול לכלול שורה משיר רומנטי ששניכם מכירים ואוהבים שתודפס על המצעים, תמונה של שניכם יחד או לבבות אדומים. עיצוב של מצעים או כריות לסבתא האהובה, יכול לכלול הדפסה של תמונות של נכדים עם ברכה מכל הנכדים.

לבחור תמונות איכותיות:

אם החלטתם להדפיס על מצעים וכריות תמונה מיוחדת, כדאי לבחור את התמונה שתוכל ללכת אתכם או עם מי שמקבל את המתנה במשך שנים. תמונה איכותית וברורה, צבעונית ויפה, שמסמלת איזשהו רגע מיוחד.

מתוך השירות שלנו אנחנו תמיד מקפידים לעזור ללקוחותינו לבחור תמונות איכותיות, שייראו היטב על מצעים וכריות ויוכלו להפוך את המצעים למתנה מושקעת. אל תוותרו על כמה מילים אישיות לצרף לתמונה – זה עושה את כל ההבדל.

בחירת מצעים וכריות כמתנה היא בעיננו בחירה מצוינת – מתנה שימושית, יפה, נוחה ויכולה להיות מאד אישית ומרגשת. אנחנו מחכים לכם עם מגוון מצעים לבחירתכם.

תפריט נגישות