כמעט בכל יום אנחנו פוגשים בחנות או דרך האתר חברים טובים, קרובי משפחה והורים נרגשים שרוצים להעניק לצעיר או צעירה שעוד רגע מתגייסים מתנה מיוחדת ואישית. איך בוחרים מבין כל כך הרבה אפשרויות מתנות לגיוס שבאמת ישמשו את החייל או החיילת האהובים?

זה מה שלמדנו במהלך הזמן על מתנות לגיוס והנה ההמלצות שלנו.

אפשר לשלב בין שימושי לסנטימנטלי:

גיוס הוא ציון דרך חשוב בחיים וכמו כל ציון דרך אחר, יש דלת אחת שנסגרת ועוד אחת שנפתחת. זה למעשה פרק חדש בחיים. אפשר לסכם את התקופה עד כה ולצרף ברכה להמשך הדרך ולעשות את זה על גבי פריט שימושי.

ממגבת בעיצוב אישי ועד לתיק רחצה, מאולר מדוגם שעליו חרוטה הקדשה ועד לקולאז' תמונות של כל מי שאוהבים שאפשר לקחת לבסיס ולא להרגיש לבד, אלו רק חלק מהמתנות שאנחנו חושבים שמשלבות בין עיצוב שימושי ובין מסר מרגש.

אל תלכו על ציוד אישי סטנדרטי:

רשימת הציוד של כל חייל או חיילת בדרך לבקו"ם ארוכה ועמוסה בדרך כלל בהמון פריטים שבכלל לא משתמשים בהם בסופו של דבר. לכן אנחנו ממליצים לבחור מתנות לגיוס שהן שימושיות אבל גם מפנקות – כלומר כאלו שלאו דווקא יופיעו ברשימת הציוד.

ממצעים נקיים עם הקדשה או תמונה אישית ועד לחלוק אמבטיה מפנק, יש שפע של מתנות שכל חייל או חיילת ישמחו לקבל ולהתפנק איתן אחרי יום ארוך בבסיס.

תשקיעו במסר האישי:

אנחנו מאפשרים הדפסה של תמונות על מגוון מתנות לגיוס, אבל לצד בחירת התמונה הנכונה, כדאי להשקיע ולומר כמה מילים מהלב. כשחייל או חיילת נמצאים רחוק מהבית ורוצים להיזכר באנשים שבאמת אוהבים אותם – הם יכולים להציץ, לקרוא את ההקדשה שלכם ולחזור לחייך.

שורה משיר שהחייל או החיילת שלכם אוהבים במיוחד, מכתב אישי שכתבתם, תמונה של שניכם בסיטואציה שהכי שווה לזכור או פשוט להגיע "אנחנו אוהבים אותך" – מסר אישי הוא תמיד תוספת שמחממת את הלב ועוזרת ברגעים הקשים של הסתגלות והתמודדות עם המצב החדש.

אצלנו באתר ובחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות לגיוס שעושות לחיילים ולחיילות בכל רחבי הארץ שמח. צרפו מסר אישי, ביחרו תמונה להדפסה וכל מה שנשאר לנו הוא לעטוף הכי יפה שאפשר ולתת באהבה.

תפריט נגישות