אם נבחרתם בתחילת השנה – או התנדבתם לגמרי – לועד ההורים של הגן, מיד לאחר פסח מתחיל השעון לתקתק. איזו מתנה לקנות השנה לילדים ולצוות? בכל שנה אנחנו מנסים לחדש, ליצור אפשרויות חדשות ולמצוא רעיונות שעוד לא פגשנו בעבר.

גם השנה תוכלו למצוא אצלנו שפע של מתנות לגני ילדים שיכולות לשמש את הילדים גם הרבה אחרי ששערי הגן נסגרים ומתנות לגננת שמזכירות שוב ושוב עד כמה אנחנו מעריכים ומוקירים אותה ואת צוות הגן.

אז איך בכלל בוחרים מתנות לגני ילדים? אלו כללי הברזל שאנחנו תמיד ממליצים עליהם.

לכל ילד תמונה משלו:

יש אינספור מתנות שימושיות שאפשר להעניק לילדים. ממשחק פאזל דרך תיק בד לחוגים ועד לחולצת טי חדשה, אבל יש תוספת שבעינינו – ואנחנו לגמרי משוחדים – כל כך חשובה – תמונה של הילד.

במהלך השנה אנחנו מתעדים את הילדים בגן בלי סוף ומקבלים תמונות מהגננת ומהצוות. זה הזמן להוציא את כל התמונות האלו ולהפוך אותן למזכרות עבור כל ילד וילד. איספו תמונה אישית של כל ילד והדפיסו על מוצר שימושי שאפשר להמשיך איתו גם לשנה הבאה.

קולאז' כמתנה קולקטיבית – ולא סתם תמונת מחזור:

פעם היינו רגילים לתמונות מחזור רשמיות. כל הילדים יושבים על כסאות קטנים, עם הצוות במרכז ומחייכים למצלמה.

היום הרגעים הקטנים שמתועדים בגן בטלפונים הניידים משמשים השראה לתמונות מחזור קצת אחרות. קולאז' מעוצב עם מסר אישי לגננת או כמה מילים מרגשות לכל הילדים הוא מתנה נפלאה גם לצוות וגם לילדים.

לבחור תמיד בפריטים שימושיים:

בין אם מדובר בפריט שיכול להיתלות בחדר הילדים או בפריט שאפשר להשתמש בו באופן פעיל, כדאי לבחור במתנה שימושית.

כהורים אנחנו יודעים עד כמה אנחנו צוברים חפצים ומתנות שמגיעות מהגן, מימי הולדת של ילדים אחרים ומכל מקום אחר ואין לנו ממש מה לעשות איתן. לכן אם אתם מחפשים מתנות לגני ילדים – גם לילדים וגם לגננת עצמה – כדאי לחשוב על פריטים שימושיים שלא ייקברו בארון אלא ישמשו את הילד ואת הצוות באופן קבוע.

עבור הילדים אלו יכולים להיות תיקים לגן, חולצות שאפשר ללבוש ליומיום, פיג'מה מפנקת או משחק כיפי. עבור גננות זה יכול להיות חלוק מפנק, מצעים מעוצבים או בלוקים מעוצבים שאפשר לקשט איתם את הגן או את הבית.

אצלנו בגימיקס תוכלו למצוא מגוון גדול של מתנות לגני ילדים – ותמיד נשמח לסייע לכם בתהליך הבחירה וההפקה של

תפריט נגישות